2011年12月3日 星期六

我的「食住秀」體驗之旅 ◎ 正式開始 ♥♥

我要減肥 \ . /
一年有10個月都會咁講 (生日月同新年月唔會講)
到底減左D咩
真的什麼也沒有


今次因為SASA既關係, 我會比較有恆心
試食既係 美國SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀
合共4盒Detoxifier SPA食住秀~



收到Melly既小提醒, 我會飲多D水嫁啦!!





Detoxifier SPA食住秀由美國著名醫學美容品牌SkinPeptoxyl推出,
每餐前服食1粒,有助一次過「淨腸、排毒、去水、消脂」;
服用約一星期,腸胃即可感受到做完Spa「一身輕」的感覺。
持續食用更可改善乾燥暗啞肌膚,越食越“秀”,從此減肥排毒不再是「受苦」的代名詞!


自從返工之後, 經常出街食飯
日日都食味精, 一日坐足9個鐘
又懶唔做運動
真係........ 事出必有因

我食左大慨一星期, 
比較有飽肚感~
有時4,5點會肚餓, e家都冇
同埋放後7點幾就要食飯(開始肚餓) <--- 慣左冇辦法
e家都唔會, 唔會有好肚餓既感覺,
可以捱耐d~~  hehe


下次再同大家分享更多「食住秀」體驗之旅    =)))


My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com


沒有留言:

張貼留言