2015年9月20日 星期日

多方位緊貼潮流 の STYLE-TIPS.COM ♥♥

自從跟好友去了享用過下午茶
一直都會留意好去處 搵食

最近在STYLE-TIPS.COM看到篇文章
很多不同類型專欄,只需鎖定目標
找到我需要的 LIFESTYLE


HIGHTLIGHT個度已見到
《Afternoon Romance 戀戀下午茶》
正中我下懷!!


裡面有介紹不同的下午茶
給了我很多不同的選擇
更有標明價錢,飽覽無遺!!

資訊齊全,我揀好左啦~~


身為一位女性
當然要留意美容產品的最新動向,
咁先有話題嫁嘛!

其實網站都有Fashion/ DELUXE/ 名人專訪
包你可以吸收不同方面的資訊~



自問冇咩fashion sense的我
點可以不看看街拍
增添一點時尚氣息!

MIX & MATCH是必需的~


網頁中更可以看到INSIDERS 專欄
當中都有知名人士, 有不同範疇的博客博文
隨時吸收不同資訊!


要留意城中資訊?!
快D上STYLE-TIPS.COM - 香港時尚女性美容網上雜誌啦。

Know More:
http://www.style-tips.com/

Contact Me: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言