2011年11月28日 星期一

準備好聖誕Party look ♥♥

好快就到聖誕啦~~
大家開始買禮物俾自己同朋友未呢??
相信個日好多人都會去PARTY, 諗定化咩妝未先~~

最近好開心出席左化妝班, 就係教大家化個聖誕PARTY LOOK~
等我同大家分享下~


 
活動係柯達大廈進行~
因為係放工時間, 所以大會都準備左D茶點俾我地食~

去左每一個人個位上面已經有晒小工具~



而每一張台上面緊係有齊今日化妝要用到既產品~

由卸妝、TONER、面霜、粉底、眼影等等, 全部齊全~~



首先由Kazaf創辦人 - Ricky Kazaf



為我地講解今日既流程
及一般護膚同化妝程序~
而大家洗手卸妝、搽面霜、上底妝後就正式開始啦~~


我地學既第一樣就係眼線
而導師係Melody Kwok




其實做MODEL有時都幾慘
我真係忍唔住要放依張相出黎 (這只是一小小小部份)





導師為我地示範4條眼線
1 - 內眼線
2 - 隱形眼線
3 - 外眼線
4 - 下內眼線

MODEL畫左眼線已經差好多~
眼仔SHAPE左~  
感覺精神好多!!


之後RICKY 驚我地攪唔清楚個位
專登係白板上面畫多次~!


希望大家睇得明係邊條打邊條 HEHE~~



到我地自己畫啦~~
用GEL畫, 我真係未試過
感覺一畫錯就玩完!!
原來我有隻眼既內眼線畫唔岩, 多謝RICKY幫我補畫, =))))


好啦, 之後繼續學習~~


PS. 我地要化上圖MODEL的眼妝 ><


Melody 為大家講解眉形, 及示範畫眉

大家記得要輕D手畫~
同埋要掃一掃佢, 等佢望落自然D~~


而胭脂, MELODY教大家化得型D
係"的水"位掃落黎

之後塗上LIP STICK, 再上LIP GLOSS~~
因為就咁上LIPGLOSS其實冇咩色
最好用LIPSTICK上色先~



跟住到重點既E/S 啦~~
Melody係MODEL眼上畫左個型先
等我地容易D明白個顏色分佈嘛~

月亮位係最深, 眼頭係最淺色
就咁睇好似好易, 其實自己一上色就唔知點算


之後到Mascara~~

因為已畫好晒E/S , 所以唔用睫毛夾
用睫毛電熱棒~~
雖然係熱既, 但唔會燙到, 可以放心使用~~



Melody 最後幫MODEL 畫左一條眼窩線
係時下FASHION 雜誌成日都見到
不過我地係可以唔洗畫既 =P




係我地自己化妝既時候,
Ricky一直都幫我地個台,
由E/S 到最後痴假睫毛, 佢都幫左我好多
特別係痴假睫毛! 因為我未痴過, 真係完全唔識
(雖然最後你搵左對勁勁勁高調既俾我)
唔該晒 =)

真的不容易!
假以時日, 我會變成熟手技工的 XD


今日既眼妝......

依對係咪勁勁勁高調先?!
第一次玩咁大 @_@
我D頭髮俾D睫毛卡住左 /口\


我地每人都得到一份禮物~~
多謝晒~~



Know More About Kazaf: kazaf.com.hk
My E-mail: ivy_ivy_20@hotmail.com






沒有留言:

張貼留言