2012年1月3日 星期二

2012件第一件事 享受●放鬆 ❤❤

2012年新開始
我既第一件事就係去做facial~~
女人嘛~~ 緊係要 同埋


去左Nature's Slim Beauty荷理活試做
酒釀柔肌抗氧護理+土耳其熱石能量按摩 (95mins)
好多謝

Nature's 職員! 為我安排試做
因為時間一直未能配合~ 過左咁耐你地仲記得 > <




去到坐下及填寫個人資料~
之後Hazel就講解一下今日既療程
店舖周圍都有一些產品~




去到單人房間, 換上浴袍.
房間燈光舒適, 感覺好放鬆
天氣比較涷, Hazel更預先開設電暖墊~
唔洗怕會涷親.




美容師Suki 做幫我做15分鐘土耳其熱石能量按摩
我選擇左後肩頸~ 因為平時返工坐得多, 膊頭位置好攰!!

以土耳其天然礦石及天然香薰油進行全身按摩,
促進血液循環及新陳代謝,舒緩疲勞;
獨特按摩手法更能疏通毛孔,帶走身體毒素。




用左3次的熱石, 每次用2粒
最後一次用涷石
用於刺激精經, 收細毛孔


每一次用熱石, SUKI都會問我溫度能否接受
不過其實都唔會燙傷皮膚, 因為起碼SUKI拎上手冇事~
真係好舒服, 好ENJOY~~ 
力度、溫度適中, 做完真係鬆晒 ❤






其實房間擺設好簡單
一個櫃, 一棵植物
(我訓底望出去既視野)





之後到酒釀柔肌抗氧護理
採用皇牌紅酒系列的產品,以紅酒排毒舒緩面膜軟化肌膚角質層,
去除死皮,促進皮膚排毒再生;
再利用高度抗氧化的紅酒面膜為肌膚補濕,舒緩疲態,令肌膚回復彈性有光澤。
I 'm Ready 



程序:
1) 卸妝
2) 潔面
3) Peeling
4) 針清
5) 修眉
6) 按摩
7) 倒膜

潔面後Hazel為我做皮膚分析,
幫我提出一些改善方案 =))

每個程序, SUKI都會提醒「會有D涷」、「會比較暖」
真係好窩心, 唔洗突然涷一涷打冷震
而者係使用產品之後, 都會先告知產品名稱, 說明其功效

係針清同修眉的時候, SUKI都會我問我痛唔痛
但佢手勢好好, 唔會話好痛 (冇可能完全唔痛)
按摩的時候, 又係好舒服
SUKI的手勢真係讚!!
再一次感到好舒服, 差D訓著!!

最後
倒膜15分鐘,
隨住音樂聲, 淡淡的紅酒香味, 好好咁享受●放鬆






完成後, 即刻睇下自己既皮膚先
白滑左~ 只有鼻個比較紅
但士多啤梨頭不見了!!



換好衫, 出去填意見書簽個名
Hazel更提供一些療程資料俾我
同埋俾左D SAMPLE我試用





唔知大家有冇興趣試做呢?
原價$980,
現女性新客戶, 試做價$268 






Know More: 
http://www.natures.com.hk 
My E-mail: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言