2012年5月21日 星期一

Sogo Thankful Week 小小敗家文♥♥

之前Sogo Thankful Week一直有打算去
永遠都"的"唔起心肝去, 因為好多人又要早起身去 (如果限量的)


終於...一直吸引我既BOBBI BROWN令我付出我既第一次!
我一心就只為左了
Concealer Kit 升級修護遮瑕套裝 $510

(1) 升級版亮澤遮瑕套裝 (下)
(2) 升級版中和矯色霜 (左一)
(3) 紓緩卸妝潔面油 15ml (右一)
(4) 晶鑽保濕修護精華素 5ml (左二)
(5) 水盈礦物保濕眼霜3ml (右二)



其實我都唔係排左好耐 (但排到出門口)
排左一陣會先有職員過黎幫我地
MARK底資料, 要買D咩, 幫我選(
遮瑕)色, 收$
當到你排到個陣, 根本都唔洗再等 =D
以上都係職員直接幫我選既色
升級版中和矯色霜 - P
each
升級版亮澤遮瑕套裝 - Pale Yellow





真係想買左好耐好耐, 所以今次真係堅持要去\ . /
返到堅企, 一影好左相, 就開始用 =P
因為我冇掃係手, 所以直接用手上
係眼部用完之後, 即刻亮白左, 黑眼圈冇咁明顯啦~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


買完之後有諗過買SOFINA,
但個條隊真係... 我淆底了
不知要排到何年何月


之後去2/F ANNA SUI
只因 - 
神秘奇航眼唇寶盒 $290
因為好靚咁
 


點知....我去到...見到個展品
完全睇唔到個LOGO
成個FEEL係溶溶爛爛
即閃!




仲有幾日, SIS要買就快! 
Know More: 
http://www.sogo.com.hk 
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言