2012年2月12日 星期日

Happy Valentine's Day!! 我要DIY朱古力, 教學篇 ♥♥

情人節就到~ 大家準備好未??
買禮物唔知買咩
整朱古力又冇咩心機 (溶左佢再倒模個D)
加上男朋友唔係好鍾意食甜野~


不過, 機緣巧合下得到
Chocolat-ier DIY朱古力公仔!
即刻黎DIY先!




有好多材料 @@
等我續一為大家講解~





第一樣野好重要!
說明書 *0*
冇IDEA個陣最好睇下佢有冇講可以整咩款
PS. 我真係跟佢個圖整 @@

 



一塊心形的底版~




2袋朱古力
- 白
朱古力
- 黑
朱古力  




各4粒既半圓形朱古力
有分SIZE~ 相差大慨一倍
 




我依家正式開始!!!
Let's GO!!!




**官方建議先計劃整體造型及結構

 

Step1: 溶左個2袋朱古力
我有少少熱水係個碟度, 放入微波爐叮
TOTAL 叮左1分鐘!! 但都未得....
我媽媽要搵野幫我禁偏佢, 先溶得晒 >.<

記得要剪一個小角, 先可以喞出黎





Step2: 啷D朱古力落半圓平面上
合埋之後, 俾少少力水, 壓一壓佢



其實都冇話用邊隻痴實,
可以MIX!






大家估下我為依2個頭, 點上既第一筆係咩?! 

.  
.  
.  
.  
係佢地個
嘴!!!!
有冇人估中???


好啦....終於爆笑地畫好左2個頭
希望你地唔會呆左









淨係E個位, 我已經整左2次
當整好左個"男", 放個女上去發現唔岩位
所以跌左出黎, 要整第2次 ><
 





因為個白朱古力已經乾乾地 (我一直放係熱水... 整到水都變涷)
所以個心形真係好核突!!!





過左一陣.... 我調轉佢, 想睇下會唔會跌落黎
OH YEAH!! 佢唔會, 諗住拎相機出黎影低佢~
點知...........
...... 
...... 
...... 
......
佢跌左 /口\


係佢斷左之後, 我手上拎住一塊碎片(紅圈)
相信係頭先我拎起佢既位
我發現佢會跌係因為.....我渣住個位實在太細 == "
唔夠力支撐先跌... 攪到肢體 T.T
 


既然都散左, 送唔到出去, 只好自己食啦~
我黑白朱古力一齊食, 甜度可以接受, 但係偏甜既.
但如果你一個食晒成個, 會太甜, 相信無人會咁做(因為太濟)~





整依個朱古力要小心:
1) 就算唔畫出黎, 都要諗清潔你想點整
2) 朱古力記得要KEEP係熱水中 (雖然唔方便, 但好過乾晒)
3) 啷袋個出口記得唔好剪太大
4) 啷出黎個陣, 記得要快靚正! 因為佢乾得好快~~
5) 
啷出黎既份量唔可以少, 一少就會化化地, 唔夠實色 
最後....記得唔好好似我咁傻!!



DIY朱古力公仔

優點:
- 痴痴合合就有個公仔好方便
- 材料已經足夠, (我有用淨)
- 款式隨自己設計, 唔係整公仔都得
- 有整黑白朱古力, 唔怕太甜/苦

 
缺點:
- 啷袋冇封口
- 未能提供多款
設計圖供客人參考


 

Know More: http://www.chocolat-ier.com/ 
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言