2012年2月18日 星期六

率先體驗春日彩妝 LOVE RMK ♥♥

就快春天啦
妝容又要有所改變啦
大家決準備好未呢

早前有幸出席U Beauty X RMK 春日彩妝研習坊
一直好想用RMK產品, 今次終於有機會 =))





放工去到, 真係有D餓
幸好大會準備左D餅乾
可惜時間緊迫, 冇咩時間食 >.<






係自己個位上, 已準備好左工具
一張台坐6個人, 分別有2SETS產品 & 工具俾我地試~
當日一到達BA就先幫我化左個底妝~





場內有RMK Sprinkling Colors 2012 S/S Collection


RMK Ingenious Powder Eyes (右二) - HK$300
RMK Ingenious Natural Eyes N (右一) - HK$580




RMK Sprinkling Cheeks (左上) - HK$370
RMK Sprinkling Eyes (左下)  - HK$420
RMK Nail Color EX (右上) - HK$120
RMK Irresistible Lips C (右下) - HK$260


 



當日由日籍化妝師 - AT Kukimoto
為我地作彩妝示範~






首先介紹的係RMK Sprinkling Eye #02 Green  
先搽左綠色BASE先
如果好少用E/S既朋友, 可以先搽"唔順手"個隻眼先
咁樣會比較易平衡~
只要輕輕地掃上去就OK~


#02 眼影粉有3色 (灰色、藍色、金色)
大家可以因應唔同既場合, 做出多種不同既配搭~
MODEL示範的是藍色~
感覺好柔和, 配合春天依個主題.




之後到Mascara, 畫眉及內眼線
眉既部分, 
AT Kukimoto 為model掃上眉gel~

睇落冇咁惡之餘, 仲可以把妝客既重點放到眼妝~
而眼線只需要(隱形眼線)填滿睫毛之間的空隙, 或加上內眼線!



最後MODEL示範既係胭脂、唇膏
雙色胭脂中, 左邊的是CREAMY既底色 - 粉紫色
右邊的是粉紅色胭脂

用左base之後, 可以令胭脂更加貼服, 顏色較有光澤, 可以做埋highlight
粉紅色胭脂較為可愛
另有健康明亮橙色及性感型格啡色供選擇 

完成晒之後, 記得要在T-ZONE補上碎粉作定妝





以下就係我今日用過既一部份小工具啦~
用既E/S係RMK Sprinkling Eyes #01 Brown



俾大家睇下我既眼妝先
因為我個位頭頂就係一盞燈, 好難睇到底自己搽成點 (反晒光)
係我以為自己冇咩搽到之時, BA哥哥話我知, 其實已經有色!
只係輕輕掃幾下, 已經上色, 好易用~




眉gel淡化條眉 @@
Mascara & 睫毛夾都好好用, 搽2下+夾2下 已經OK
RMK Sprinkling Cheeks #02 Orange
都有搽唇膏, 但只係小小地~




獲得既禮物如下:
RMK Sprinkling Cheeks 
RMK Sprinkling Eyes
(SO HAPPY!!!!)



Know More: http://www.rmkrmk.com  
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com 

沒有留言:

張貼留言