2012年4月24日 星期二

享受酒店美式美食 ♥♥

大家睇我身形就知道我鐘意飲飲食食
所以今次好開心可以去試食~ YEAH

地點係富豪東方酒店既華岸酒吧餐廳
出席華岸酒吧餐廳美式新滋味派對 *0*




華岸酒吧餐廳在一年前由普通港式酒吧蛻變成以美式食品為主的餐廳,
裝潢以原始的美國小鎮為藍本, 加上悠閒的氣氛
適合與三五知己共聚 / 飲酒狂歡~ 




好緊張, 一坐底就有今日既餐單
好期待 @@




係等待既時候, 只好飲下橙汁 飲下水
大家傾下計~





- 雞胸凱撒沙律

每日新鮮的蔬菜加上嫩滑的雞肉, 再配上凱撒沙律醬.

  

其實我個人不太鐘意食沙律, 但這個我喜歡!
雞胸好滑, 肉質完全不會乾、粗糙
仲有D一粒粒
脆扑扑, 加埋蔬菜, 爽口.



新奧儞良蟹餅

新鮮肉, 配以大廚秘製的芒果醬.  


啖啖蟹肉, 真材實料! 

一聽到係配以芒果醬, 覺得有d奇怪!
但食落又ok wor, 口感更加好~
大家記得要"點" 
芒果醬一齊食啊 =D



- 招牌拼盤

拼盤有煙肉芝士焗釀薯皮、香脆粟米片炸芝心黃金條香辣雞翼
仲有4款不同的
醬料, 自己配搭.



炸芝心黃金條雖然成條都係芝士, 但不會好膩, 味道不會太重
我用刀禁一禁, d芝士"迫"出黎咁啊 >v<
翼好大隻 *0*  不過如果唔食得辣, 就唔好食 (雖則佢已寫明香辣, 但真係幾辣)
入面d肉都幾滑, 夠大隻都好多
肉~



- 意大利雲吞 

每日新鮮製造, 每隻都"實的的"嫁~  

餡料係菠菜加芝士, 加上新鮮蕃茄醬
其實食個陣都唔知係波菜, 配搭埋幾好食!
蕃茄醬酸酸可以中和返芝士的飽濟.


迷你三重奏 (重點推介食物)

(左)迷你安格斯牛肉漢堡; (中)迷你英式炸魚漢堡; (右)迷你日式雞肉漢堡 

雖然前面已經食左幾道菜, 但迷你漢堡真係不得不試!
淨係賣相已經好吸引!

 

我食既係迷你英式炸魚漢堡, 魚是銀雪魚! 
漢堡中必有番茄+生菜, 加扑扑脆的銀雪魚.
雖然係炸魚, 但唔會好油膩, 裡面肉質都沒有散晒!


今日食得咁開心
功勞緊係要歸功於大廚(西餐廳行政總廚)




食晒野之後, 我地仲有甜品啊!!
其實menu上係沒有, 多謝晒 =))






最後仲送左一盒cookies同coupon俾我地 =))
又有得食, 又有得拎! THS =D 
 

 

Know More: http://www.regalhotel.com   
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言