2012年4月22日 星期日

誤闖"禁區"的EVENT ♥♥

其實我好開心可以去Dr.G Super Aquasis極致水感保濕系列產品發佈會
因為我幾鐘意 全新代言人女主角朴信惠
我都有睇 佢飾演既「原來是美男」 、「 旋風管家





在場仲有Product Display 同好大個Super Aquasis Moisture Seed Sample




係我坐底左之後, 我發現我坐左係"粉絲區"
其實我見唔到有紙講明粉絲同BLOGGER區
點知我坐左落去用肉眼先見到, 大家自動自覺咁樣
但當時我左右兩邊都有人, 就算啦, 唔想郁啦
一直都冇事..仲得閒吹2句
 
 


活動開始啦
左邊係MC, 右邊係翻譯




信惠終於出場啦 >3<
佢真係好靚女, 真係仲好高好瘦
皮膚仲好好TIM




大家鬥快舉手, 為左可以同信惠有親近既接觸
就係信惠親手在手上試上產品
大家都好喜歡產品, 都讚好! 



大家一入門口個陣, 大家都影左張寶麗萊
之後信惠會係入面選3位
皮膚最好既, 得到DR. G的禮物
可惜我冇份呢!




仲有抽獎小環節
總共有五位得獎者
我又冇份 >.< 





係影大合照個陣, 發生左件唔係咁開心既事
因為人數比較多, 所以我地係分批出去影
當我企係最旁邊個陣, 有人同我講多人, 分2行
咁我又去左另一邊, 打算企第二行
我順住條隊排, 又無留意到原來自己企左係中間

有個"實Q" 黑口黑面大大力篤我, 篤我膊頭同手臂既位
最慘係唔出聲, 大大力篤我幾下
之後同我講: 企過D啦, E度係中間黎
問題係我隔離個位人兄唔郁

跟住有位小姐話我阻住左, 因為我比佢高少少
所以我直接同佢調位, 點知....
係影大合照個陣, 佢唔知係咪要"企硬" (難道係因為為左保持美好身段與偶像合照)
完全唔縮少少俾我, 攪到攝影師叫我企出去前面個行
真係OMG! OMG! OMG! 
  

Anyway, 見到朴信惠係幾開心 



最後大家都得到一份禮物
遲下會出試用文  =)) 



 

My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com  

沒有留言:

張貼留言