2012年3月8日 星期四

我_變色色色了 *0* 猜猜什麼色 ♥♥

雖然我手指粗粗, 唔多靚
但都係好鐘意搽指甲油
(買既多, 搽既唔多)

之前見到SIS淘左變色指甲油 
可惜我唔識淘 ><
幸好, 有網購~ 之前都試過, 所以品質都覺得OK~


我買左以下既顏色:

Sweet Color -  夢幻魔術變色指甲油 (冷熱變色)
- 鮮奶提子
- 藍莓甜筒
- 櫻桃蒟蒻 

另外買左Sweet Color 拉線筆-040 白色
不過未用, 就唔講住啦~~





每支既樽底仲貼有EXP DATE
甲油通常都冇~ 要自己衡量變質未呢 ><




鮮奶提子 
掃同樽身顏色唔多MATCH @_@
我懷疑係影相問題, 因為官網係正常既




掃上手發現既第一件事 - 稀
第二件事 - 完全唔係樽色 (SO AMAZING)
我用牙籤刮走多餘既甲油時, 發現佢杰得都幾快
淡粉紫色
**只掃上一層





藍莓甜筒 
今次顏色比較接近~




好PINK *0*
冇諗過係咁實色, 我既第一次實粉紅色
**只掃上一層 




櫻桃蒟蒻 
唔明點解..... 個掃冇色 /口\
但明明個支野係紅色 >.<



搽左之後就明白了
基本上係99%冇色
**只掃上一層 




我的3隻肥手指
請大家記一記位, 自己配對返顏色




Magic Time~~~ 
ma li ma li home
.
.
.
.
.
.
.

(搵涷水沖手指中)
個感覺好攪笑
好似一路沖水一路褪色咁 (明明係變深色)
我望一望D水, 係透明的 (證明冇甩色)




以下就係"冷色系"
左右2隻手指搽層的話, 應該會比較好!!
其實個掃好易搽, 2 - 3下都OK
可能因為佢稀, 冇咩凹凸表面, 都好平滑






咁得意既功能, 唔知會唔會特別難卸
每隻手指COVER左15秒左右
一抹就大部份OK
只係紅色既邊位未OK (我搽到出晒界 @_@" )







Price: HK$45/PC


My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com



沒有留言:

張貼留言