2012年3月20日 星期二

減肥要一步一步來 ♥♥

今次係我第N個減肥大計
之前都冇諗話要減邊度, 只係想成個人瘦D

諗一諗要知道自己適合D咩野
到底要減邊度, 唔好亂咁黎

最近試既HOME SECRETS 總共有4款
- 脂肪不見了
- 胃腩不見了
- 水腫不見了
- 飢餓不見了


而我試既只有 ●脂肪不見了(左)   
●胃腩不見了(右)






Home Secrets 脂肪不見了 
24小時全天候消脂及擊退橙皮紋。







對象: 
● 新陳代謝慢,缺乏運動之人士 
● 肥胖和脂肪比率過高之人士
●  較夜進食晚餐及晚餐份量較大者而設   







成份:
● 可可、馬黛和青咖啡令 脂肪燃燒得更快
● 甲殼素能 控制脂肪的吸收
● 香橙皮能 增強新陳代謝,減慢血糖的吸收
● 山竹子能 減低脂肪的吸收
● 葡萄皮 能強化血管,加速微血管循環,維持組織健康,減低橙皮紋的形成    





Home Secrets既原產地係法國 
得知係法國已係信心既保證
EXP DATE好清楚, 唔洗驚唔記得






早晚配方根據脂肪細胞白天和夜晚不同的生理行為,
針對性燃燒和消除脂肪,增加纖體功效
  

日間: 加速消脂  減少脂肪吸收
晚間: 減慢儲存,刺激微血管循環,防止橙皮紋形成。 


使用方法
早晚餐前各1次,每次服用1粒,並以大量清水送服  **2個月為1個療程
日間配方: 14 粒, 夜間配方: 14 粒 





以下係藥丸同 1蚊銀 既比較圖
實不相瞞, 都唔細粒


食左之後比較飽肚, 相應食少左野
而距離下一餐的時間內, 都唔會餓了 =D





Home Secrets胃腩不見了能促進消化,改善線條。 







對象: 
● 消化有困難,常有胃氣脹之人士 
● 因壓力、進食過急或每餐進食份量大以致腸胃不適之人士 
● 想改善胃腰腹部線條之人士







成份:
● 木瓜樹汁和麥芽精華,能促進消化系統機能
● 酵母和乳酸菌能促進腸道益生菌之生長,改善胃氣脹之問題






使用方法:
當消化不良或用餐份量大時,於餐後服用一包,
每日最多服用兩包,持續服用兩星期以上,以達致效果。 





一包粉劑, 有幾種食法





我選擇最簡單既方法, 沖水飲~
因為我驚唔溶, 所以我先用熱水攪一攪先
之後加暖水, 大大杯飲左佢


辦公室...日日定時定候食飯
腩漸漸加深, 我食野又好快
我要靠佢啦!!
 

味道有d酸酸
我有諗過係咪提子味, 又唔係好似 @@
食完個飯飲一飲, 促進消化
即刻變得冇咁濟 =D


P.S.: 為令Home Secrets「草本瘦身系列」發揮極致功效,建議每階段最多服用兩款產品.




其實兩款仲有唔同既產單供大家參考









Know More: http://www.sasa.com 
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言