2012年3月18日 星期日

2+2 Cafe 自助晚餐 ♥♥

大家比較注重2月14日既情人節
而中國既元宵節 同 日本既白色情人節(3月14日)
比較少人慶祝

今次咁岩係3月14日去食自助餐
地點係帝都酒店2+2 Cafe~
主題係情迷龍蝦自助晚餐




因為Booking比較full
我坐得都好近門口




因為我怕羞仔
唔敢拎住部機周圍影
所以只係影左拎返黎既食物 @@


我地有2份燒龍蝦 (拎完就收卡)
生蠔卡唔會收, 但一次只可以拎3隻 ><





因為得我同男朋友去
所以我地只好續個續個去拎
開餐啦 >.<




第一件事緊係食生蠔啦!!

唔係隻隻咁肥美, 但都好新鮮!!
我地來來回回都拎左唔少次~~
味道唔會好喊, 但我鐘意唔落茄汁醬
睇住個師傅即開即洗    YUMMY!!



之後就係我最愛的刺身
啖啖肉, 好好咬口
當然又係食左好幾ROUND hehe
但刺身種類只有2 - 3種, 未必滿足到所有人




每人有一份燒龍蝦, 原本我都幾大期望
諗住會有少少配料
而隻龍蝦都有返咁上下份量
點知...........
.
.
.
.
.

冷盤個個唔講啦, 一眼睇晒
個個燒龍蝦半隻唔在講, 仲要唔大隻
你話入面全部都係肉就話姐
*以下有屍骸圖





大家可以見到, 真係冇咩肉食
燒個隻基本上係食條尾, 細個隻更冇咩(仲要我搵交剪剪開)




之後食返D熱食

個龍蝦伊麵超正!
好有龍蝦味 ><
有個碎扑扑既雲吞仔都好正~ 




終於...... 到左甜品時間

一件Cheesecake打沉左我, 好濃郁芝士味
個PIE我冇食到, 所以唔知咩味道



Häagen-Dazs 雪榚  *0*

雲呢拿 + 芒果
濃郁香滑既雪榚
飯後笨品一流




芒果布甸
一般~.~ 




個晚有D野食左幾轉
所以睇相好似食左好少, 其實好多
有D甜品仲要食唔到, 我真係好傷心 T.T
總體黎講都正~




Know More: http://www.royalpark.com.hk 
E-Mail: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言