2012年6月28日 星期四

痘印冇晒, 自信返晒黎 ♥♥

一到夏天, 我既化妝次數便會減少
因為大汗, 未出門口可能已經溶妝
只會盡量遮遮黑眼圈, 重點 !_!

所以素顏時, 都希望皮膚唔好有咁多問題
但油脂分泌過剰, 攪到出現暗瘡
當皮膚上嘅暗瘡消失之後, 往往都會留下暗瘡印和色斑,
皮膚科醫生稱之為「炎症後色素沉澱」


再加埋陳年色斑, 形成嚴重色素斑點,
膚色變得灰沉暗啞,
 瑕疵多籮籮 >.<"


相信大家都仲記得
Proactiv®高倫雅芙™ 
之前助我擊退暗瘡既
Proactiv®高倫雅芙三部曲系列 (按我)
最近Proactiv® 推出最新去印乳液, 重點擊退色斑及暗瘡印,讓你輕易擁有完美肌膚


Proactiv®
去印乳液能祛除深色斑印 (如:暗瘡印) 和皮膚老化引致嘅色素沉澱,讓你嘅皮膚恢復自然色澤和紋理。
改善因色素沉澱而引致嘅膚色不均問題,肌膚真正零點色斑,頃刻展現透白明亮。


成份: 含有氫醌 2%、乙醇酸、維他命A、E及C。
  

可以減退因皮膚發炎、日曬或老化引致的色素沉澱。
更可以清除死皮及改善膚質!
 

白色既樽身, 好似我要白白淨淨的皮膚一樣~~
銀色既蓋上面仲壓有
Proactiv®個LOGO~~ 

● 不含油份,不會引致粉刺  
  含維生素A 為乾燥肌膚即時注入水份  
  蘊含抗氧因子維生素 C 及 E  



使用方法:
於晚間先潔淨皮膚,於使用修護乳液之後取適量去印乳液塗於色素沉澱處。


擁有獨特配方, 性質極之溫和的去印乳液
質感輕盈, 淡淡既香味 (I Like it!)
偏水狀, 好易推開
因為好透薄既關係, 滲透力好強~~
用完肌膚好乾爽呢!
 


依個暗瘡印跟左我一段時間 T.T
係都唔肯走, 到底想點
 

係另一邊既同時, 唔知幾時出現左一小堆斑斑
OMG!!!! 點解要咁對我
 

我只好用全美至強暗瘡護理品牌Proactiv® 既去印乳液對抗佢地 \ . /
哼, 仲唔俾我慢慢打敗你地
顏色已經冇咁深, 終有一日我會打敗你地嫁!





6月底前參加Proactiv®暗瘡大作戰分享抗痘歷程,贏走至 IN電子潮物及獲贈一年免費使用Proactiv®全美至強暗瘡治療三部曲兼有機會同Justin Bieber一齊亮相Proactiv®電視廣告!


擺脫暗瘡煩惱,分享抗痘歷程,贏走至 IN電子潮物及獲贈一年免費使用Proactiv®暗瘡治療三部曲兼且同Justin Bieber 一齊亮相Proactiv®電視廣告。
呢d全部都唔係幻想。只要你成為Proactiv®抗痘挑戰者,就有機會一一達成!


免費試用Proactiv®全美至強暗瘡治療三部曲
由即日起至6月30日到www.facebook.com/proactivhk登記成為Club Proactiv™會員,以相片或短片其中一種方法並以150字(以內)分享暗瘡帶俾你嘅煩惱,咁你就成功踏出第一步成為Proactiv®抗痘挑戰者喇!
Proactiv®會喺咁多位挑戰者當中選出50名入圍獎,得獎者即可獲贈Proactiv®三部曲系列60 天套裝試用。  
(請注意:本活動需年滿18歲或以上之香港居民方可參加。)


擊退暗瘡贏巨獎
入圍得獎者只要在試用Proactiv®三部曲系列後的第五及第九個星期遞交一張相片或短片和發表用後感, Proactiv®團隊會給予參加者專業評分,而參加者都可以向身邊嘅朋友拉票支持。
綜合最高分嘅5名挑戰者將有機會獲得Samsung Galaxy SIII(名額2部)及獲贈一年免費使用Proactiv®全美至強暗瘡治療三部曲(名額3個)!


同Justin Bieber亮相電視廣告
冇晒暗瘡煩惱,靚樣返晒黎,做model都冇問題啦!
Proactiv® 暗瘡大挑戰更增設終極大獎, 挑選3位挑戰者在Justin Bieber於同一輯Proactiv®電視廣告一齊出現嘅寶貴機會。
你都快啲Be Proactiv™挑戰暗瘡啦!



Know More: http://www.proactiv.com.hk
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言