2012年6月27日 星期三

膚色死氣沉沉?! 緊係要即刻煥白提亮♥♥

最近皮膚膚色麻麻, 灰灰黃黃死氣沉沉咁
簡單快捷既方法緊係敷面膜啦!
可以即時見到效果之餘, 價錢仲好抵玩!


好在有b.liv全新日本蠶絲面膜!
係咪可以叫做及時雨呢~~
今次已經第3次用B.Liv啦,
第一次: 黑頭再見淨化啫喱 + 美肌深泉蠶絲面膜 (
按我
第二次: B.liv日用凝露及亮白面膜 (
按我)

個透明膠袋, 有埋桃紅色邊
好SHARP呢! 去SWIMMING/BEACH個陣可以帶埋去
一物幾用 ^.^
 


原來係b.liv於今個夏日推出6款全新日本蠶絲面膜!
包括:immerse me/美肌深泉 蠶絲
面膜、feel no sluggish/時光逆流 煥膚面膜、sheer off crease/轉瞬無痕 多重功效面膜、knock off age / 時光迴轉 滋養面膜、bright is right / 煥白宣言 提亮面膜及repair & rescue / 舒敏修護 舒緩面膜.

信•美肌(b.liv)是施妮(Cellnique)旗下品牌之一。
施妮於10 多年前以提供沙龍醫事護膚產品起家,擁有豐富的美容醫學經驗及心得,
由於研發重點一直鎖定問題肌膚保養, 使得施妮短短幾年就成為問題肌膚的醫療專家。

最初名為「Cellnique Pro-Series」的信•美肌, 明白自信的人是最美麗, 只要相信自己,整個世界會因而改變﹗
同樣也只有你自己, 能改變你的肌膚﹗
產品哲學 = 沙龍配方 + 多效功能。
信•美肌一直以其「先進沙龍級配方」引以為傲。



以下落黎等我為大家介紹一下~

● b.liv immerse me / 美肌深泉 蠶絲面膜 (HK$168/ 7pcs)


主要功效:即時水化 + 持久保濕
主要活性成份:陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,鈉 PCA



 b.liv feel no sluggish / 時光逆流 煥膚面膜 (HK$168/ 7pcs)

主要功效:細胞回春 + 滋養 + 抗氧化  
主要活性成份:蘋果幹細胞,輔酶Q10, 透明質酸(HA)
 



● b.liv sheer off crease / 轉瞬無痕 多重功效面膜 (HK$168/ 7pcs)

主要功效:防止细纹 + 緊膚 + 亮白  
主要活性成份:乙酰基六肽- 8,L -抗壞血酸,熊果苷
   



● b.liv knock off age / 時光迴轉 滋養面膜 (HK$168/ 7pcs)
 
主要功效:滋养再生 + 弹滑提升 + 全日水潤  
主要活性成份:魚子醬萃取物、複合海藻萃取物、海洋力量精萃
   



● b.liv repair & rescue / 舒敏修護 舒緩面膜 (HK$168/ 7pcs)

主要功效:消炎抗敏 + 細胞再生 + 活膚提亮  
主要活性成份:銀杏葉萃取物、海茴香癒合組織萃取物、甘草萃取物
  


(以下係我既重點推介呢~~~) 
● b.liv bright is right / 煥白宣言 提亮面膜 (HK$168/ 7pcs)

採用日本蠶絲製

能鎖住精華液,令肌膚更易吸收



每次不得不提既
 “14天無效原銀奉還保証“
令我KEEP住咁愛佢 
♥3♥
每片面膜上標明左到期日, 清清楚楚, 一目了然~
                              


沙龍級美顏精華滲透肌膚,細胞反射力提升,肌膚質地變得細膩透亮。
納米級珍珠蛋白和植物保濕成分的深入滋養,揭去暗沉面紗,給予肌膚水漾亮白的權利!

主要活性成份:天然黑珍珠、蠶絲蛋白、卡姆果萃取物  

主要功效:柔澤細滑 + 親膚保濕 + 光感彈潤 

雖然精華未多到可以倒到出黎, 但都好足夠!
因為mask上面已有好多精華, 仲一路滴緊落黎 *0*



嘩!!!! 好薄呢
依個mask又薄又貼


請留意一下右上角, 小女子想扯一扯個mask之時
我扯爛左, 因為真係太薄, 一扯就斯開左
  



眼尾開左個邊邊, 我就係諗住扯返好個位 T.T 

我是一個大鼻子, 但依個面膜的覆蓋程度我接受
但我人中位太短, 所以上唇都
覆蓋左少少?!



如何使用: 讓面膜平整覆蓋面部, 貼敷20 - 30分鐘讓精華成分充分吸收

(P.S.: 再一次請大家skip左我個黑眼圈+眼袋)
原本我拎mask出黎, 見到佢滴緊
我都驚驚地會唔會一路
敷一路滴, 不過我既擔心係多餘既=p   


夏天敷面膜, 簡直係一流!
因為天氣好熱, 面膜涼涼, 滋潤肌膚之餘, 仲可以降下溫~ 

敷完膚色由黃黃黑黑變得有光澤
仲要面色紅潤 >///<  
黎個近鏡先.....有冇變得有光澤呢?!
上面有燈, 塊面打晒光咁 @_@
仲要有滑滑既感覺~~  





Mask 除了可以敷外,原來亦可以玩。b.liv 由6 月15 日至7 月31 日期間舉辦名為Cash in your funky video! 的短片製作比賽。
只要選擇任何一款 b.liv Japan Silk Mask 的產品名稱,以創意搞怪的方式製作成一分鐘至分半鐘的有趣短片即可。
短片可以是動畫、人物、動物、配音或任何具創意的形式進行。
  
- 參與Cash in your funky video! 短片製作比賽即有機會贏取巨獎,最高可獲現金獎USD 2500 及b.liv 產品總值USD220。
- 完成短片, 請上載到Youtube再連結到b.liv的Facebook Fans Page
- 有關活動詳情, 可登入b.liv Facebook 瀏覽更多比賽資料。
- Cash in your funky video! 參考片段請瀏覽:www.blivskin.com/funkyvideocontest





My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言