2012年6月18日 星期一

日常妝容, 有成功變大眼睛變精靈嗎 ♥♥

星期六個日落大雨
留係屋企冇咩做
決定同大家分享下
我平時的妝客

成日話香港人腳步好急
所以我既妝容都係好快完成
返工好EASY =P

以下係我所需既物品


- Kanebo COFFRET D'OR 最新春夏底妝系列
- Bobbi Brown Concealer Kit
- The BodyShop 眉粉

- L’Oréal Paris Lash Architect 4D 塑形立體4D防水睫毛液
- Coastal Scents 88 palette
- MAC 陰影粉

- Estee Lauder Lipgloss



Let's Start ♥


底妝用:
1) Clear Cover Base UV50 - 高防曬透亮底霜
2) COFFRET D’OR Silk F Pact UV (Long Keep) 



之前已經試過, 好貼服
又靚又好用, 
詳細 - 按我




眼部遮暇用上次係SOGO買既Concealer Kit 升級修護遮瑕套裝 (按我)
睫毛液用
 L’Oréal Paris 塑形立體4D (詳細 - 按我)




剛好在JUSCO買左掃, 可以一試
用掃上遮暇膏, 記得先用CORRETOR, 後用CONCEALAE~
 

上次有SIS問我, 會唔會好乾
我掃上去個陣, 係有D乾, 有D位置要掃幾下
(但因為掃既質量同初次試用, 不排除是掃的因素)



1) The BodyShop 眉粉
2) MAC 陰影粉

3) Estee Lauder Lipgloss 




The BodyShop 眉粉 
左邊是啡色, 左邊是黑色
黑色我會用作眼線,但產品上附有的掃太軟了!
建議用其他掃~


把掃掃色個陣, 會有小粒子
用前記得拍拍佢, 如果唔係會唔實之餘仲會易污糟


本身眉毛顏色比較深, 所以我一般都畫得比較淺
太深色令人感覺好惡
眉毛填滿, 再用刷子梳一梳~ DONE



Coastal Scents 88 palette
相信大家都好熟識
好多SIS都有!
 

這是之前買黎送俾朋友個時
買埋俾自己 =P


88色.... 一盒有排用!!!! 

依盒E/S, 有啞色有閃色
可以因應不同場合不同妝容
完全方便配搭 
 

試左5種顏色上去
越深色越上色!
 

都冇太大色差, 係可以接受
雖然有些顏色比較少用, 但唔當E/S用都可以當EYELINE用 =P
作為HIGHLIGHT~


1) 先用閃白在整個眼窩打底, 提升眼部光澤度

2)再用上圖心心圈住的啡色,
   粉質細滑, 顏色都好實
  


唔可以少既...當然係眼線!!!
用的是BOBBI BROWN的EYELINE GEL
左右兩隻眼的眼線粗
度不一, 但同樣令到眼睛變更大
而且更加有神!
所以平常就算沒有E/S, 我都要畫眼線!

有個TIPS提提大家
畫眼線個陣, 先畫左自己"唔就手"個邊先
咁另一邊控制得比較好, 就可以依照另一邊的粗幼.




之後到睫毛液啦~~ (L’Oréal Paris 塑形立體4D)  

曾經聽化妝師講解, 如果不想弄髒眼妝
便要用電
睫毛棒, 但我經常忍唔住要夾一夾佢
幸好, 沒有
弄髒眼妝 HEHE



好啦, 搽埋咀仔 
出得門啦~~係咪好簡單呢?
我既素顏請見諒 >///<

一個淡化妝已足以面部上既膚色變得均勻, 暇疵都被修飾
黑眼圈變淡, 令成個人感覺冇咁攰
利用眼影眼線, 塑造一對大眼睛!

最後...我忍唔住自拍了!! 嘻嘻





  My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言