2013年3月18日 星期一

健康Keep Fit の celebrity slim 代餐系列 ♥♥

一直都有看到blogger試食代餐系列,
今次自己都有機會試到啦~
Lunch很多時候, 
都是在公司解決,
而且有時候更會忙得沒時間!

最近竟然有一次lunch時間
1小時中都密密聽/講電話
完全沒時間 ><



收到的是Celebrity slim 代餐系列產品,
很豐富啊 <3




當中的產品,
7 天代餐奶昔混合裝 (好大盒啊),
仲有個Shake Shake 杯~~
我打算用來作早餐 ^^




7包什錦代餐湯 x 2
這是
什錦味道,
一次過滿足幾個味道 wahahaha
湯感覺較飽肚, 用作午餐好了 ^^



能量燒脂丸
晚餐不應該食太多東西,
就靠
燒脂丸幫幫我,
燒脂之餘唔好食咁多野 >v<





我人唔高, 體重就好高,
相信見過人我的朋友都知道,
最近磅一磅, 有140磅.
希望受到好評的Celebrity slim 代餐系列,
對我有同樣的效用, 期待!
稍後的日子更會出文,
更新我的情況~~

Know More: http://celebrityslim.com.hk/
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言