2011年12月17日 星期六

鎮鎮鎮 鎮住酸痛♥♥

身為一位OL, 我日坐夜坐努力工作
得到既係...
腰酸背痛

膊頭同頸時不時就好痛
因為長時間對住電腦

而因為長時間坐係電腦前面
攪到條腰都痛
少郁動, 支撐到有D攰

所以我時不時都會痴下D野
希望可以消除痛楚!
第一次用曼秀雷敦冰感鎮痛貼
試用既同時仲有LIP BALM 同 BB CREAM~

SO NICE




冰感鎮痛貼...
一聽就覺得岩夏天用多D
因為冰感!!!
依家冬天....... 我都有少少擔心會好涷  HEHE 



• 含止痛藥用成分Glycol Salicylate
   有效消除肌肉疲勞、肩膊僵硬、背痛、拉傷、扭傷、腰傷所引致的痠痛、疼痛;
• 5片/1盒 





• 柔軟富彈性、容易撕貼; 
• 氣味芬芳、不黏不膩,用後皮膚清潔乾爽; 
• 不刺激皮膚、不易過敏。

更可以剪成自己所需既大少
我見到好有衝動想剪個心形 





5片既鎮痛貼
另有3塊既輔助貼
(關節位上可以用輔助貼, 等佢冇咁易甩出黎) 




因為拉親, 所以我痴左係背脊 

嘩................真係好涼!!!
但又唔會涷, 好爽 HEHE
一塊都唔細嫁, 有10 X 14 CM
痴左上去好實, 唔會甩出黎
D角位都冇鬆,
我痴係背脊, 第2朝完全冇變形
痛痛飛走晒~~



Know More: http://www.mentholatum.com.hk 
My E-mail: ivy_ivy_20@hotmail.com

 



沒有留言:

張貼留言