2011年12月11日 星期日

一齊去到Majolica Majorca願望南瓜車, 你許左願未 ♥♥

多謝HAPPYPY帶我去到Majolica Majorca願望南瓜車, 一齊許願 =))
每個人可以許願一次,
MJ會按每一個願望捐$1 俾 MAKE-A-WISH 願望成真基金 - HONG KONG


我只要簡簡單單, 每日開心咁過就可以~




我地去既南瓜車係銅鑼灣, 地點係黃泥涌道CCC會

PS. 小安拎返張相就問我 HEHE


南瓜車入面有好多MJ靚靚既產品~
今冬季新出的Glass Trick系列




我去既時候已經化好妝, 所以都係補一補, 化多少少   ><
好開心~ 係著名星級化妝師- Will Or 幫我化妝
係化緊既同時, 我見到化妝台上都齊晒所有化妝品.




下圖個籠入面係今季既HANDCREAM黎嫁~~
右邊有條好靚既鏈



畫左眼線, 睫毛液, 胭脂, LIP GLOSS
感覺已經唔同左~~
靚靚  ♥♥




每個人可以得到一份禮物包之餘, 
仲可以係櫃檯入面抽一張卡,
隨時有豐富既禮物嫁!!




好幸運, 我抽到HANDCREAM >3<
另外禮物包有
唇蜜、甲油、MEMO PAD、優惠卷





大家如果都想登上南瓜車,
記低以下時間地點~ 更可以緊貼MJ FB




My E-mail: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言