2011年12月1日 星期四

聖誕送禮 ~ Oral-B Professional Care 1000 ♥♥

大家用緊手動牙刷定電動牙刷呢??
我好傳統嫁, 所以用緊手動牙刷 hehe
不過係時候破舊立新, 要試下用電動牙刷~


早前有幸出席Oral-B聖誕「送舊迎新」美齒聚會~




地點係旺角 Fab Cafe~ 好易搵~~
個環境都幾靚, 
已經掛左聖誕飾物~~



當日我地既主角緊係 - Oral-B Professional Care 1000




等齊人就開始LU!
首先由MC正式開始今日既活動~
進行少少既簡介



大會請到專業牙齒護理專員同Oral-b 職員為我地講解




所有野由零開始!
有幾多位SIS係知道牙齒既結構同各部份既名稱
我諗如果唔係讀緊牙科, 都應該唔知 HEHE




唔知大家識唔識得選擇牙刷??
● 細頭
● 軟毛

其實不論手動牙刷定電動牙刷都可以有效清潔牙刷~
不過電動牙刷清潔牙縫位會比較好.




刷牙Dos & Don'ts
● 每天最少2次
● 每次最少2分鐘
● 力度要適中




點樣先可以刷得乾淨?
其實刷牙都有小秘訣!
● 牙刷刷牙時候, 要斜放

1) 先刷牙齒上下外側面
     ◎ 以2-3牙齒為一組, 來回移動

2) 再牙齒刷內側面

3) 刷門牙時候, 牙齒要直立.
     ◎ 由牙齦到牙冠

4) 記得要刷埋咀嚼面啊

5) 最後, 要細細力刷埋舌頭 (係咪好多SIS都冇咁做呢 ><)




經調查, 發現有三大清潔口腔錯誤觀念!!
X  每日刷牙2次, 能保口腔清潔
X  用力刷牙能有效清潔牙齒
X  牙菌膜人人有



牙菌膜積藏在牙齦邊緣
咁大家又知唔知牙菌膜有幾多細菌呢?!
.
.
.
真係嚇死人
俾小強腳多15倍!!




我地要認真地去消除牙菌膜 \ . /
我要比小強乾淨!




中場休息~~
大家一齊食下野, 輕鬆下先~~




食飽左, 我地就開始我地既小測試
我地要比較一下手動牙刷同電動牙刷既功效



首先, 要好隆重咁多謝我地既示範SIS - Oliva  ♥




第一回合: 潔淨功效
- 用粉筆於牙模填上顏色, 先用手動牙刷清潔



- 之後用電動牙刷



總結: 電動牙刷比較乾淨


第二回合: 
- 用2款在肥皂表面模仿刷牙力度

~先用手動牙刷




- 之後用電動牙刷

Oral-B Professional Care 1000有壓力提示, 當紅燈亮起之時, 大家記得要收手!!
如果唔係會好似上圖肥皂既下場!!


最後, 有一個
「送舊迎新」的儀式~



大家掉了舊的牙刷, 換來以下的東西~

● Oral-B Professional Care 1000電動牙刷
● Crest 3D深層潔白牙貼





牙刷跟充電座都註明是Made In Germany
安全放心使用~~




坦白講, 我第一次用既時候震到咀都痺埋 = ="
好彩, 用慣左之後都冇咩事
係刷牙時間比較耐 (因為每一隻牙都要HOLD住)


用左差唔多一個星期, 牙刷白左
牙縫位乾淨左
真的有效 HEHE


Know More: http://professionalcare.oralb.com.hk
My E-Mail: ivy_ivy_20@hotmail.com



沒有留言:

張貼留言