2011年12月27日 星期二

天然資源 ~ 塑造美好肌膚 ❤❤

好多人都係度講天然有機
但唔係人人地可以負擔
更唔係隨處可見
所以我好少食/用有機產品
接觸既機會極微~~


最近收到Eternal Concept (EC) 一份禮物~

Eternal Concept (EC) 是一個提供含有天然成分的護膚產品的品牌。
從世界各地搜羅優質的護膚材料,經實驗,再加入獨特配方而製成。
產品除了含有死海礦物質之外,還有豐富天然植物纖維
包括蘆薈、乳木果、荷荷巴油、薰衣草、東格亞里、豐富維他命A及E及其他天然草本成分。




內含:
- Natural Deep Cleansing Mud Soap 天然死海礦物洗面皂
- Thai Herbal Healing Balm 天然香草舒緩膏
- Foot Cream Sample



Natural Deep Cleansing Mud Soap 天然死海礦物洗面皂 (HK$128/PC) 

含有豐富的橄欖油及薰衣草油,配合獨特的死海泥及礦物質,
能有效地解決粉刺問題,快速溶解頑固黑頭,
徹底洗淨肌膚的污垢、多餘油脂及其他雜質,
令毛孔回復清爽潔淨,性質溫和,
適合中性及油性皮膚使用。




因為佢俾中性及油性皮膚使用, 而我係混合性皮膚
加埋冬天, 用於兩頰驚太乾 我只係日夜用係T-Zone





冇咩特別既氣味
都幾易起泡, 泡泡好密
同埋我覺得舊皂好岩手形 hehe




清度好理想, 達90%
只是睫毛液差少少
我又唔覺得會好乾
但冬天保濕係必需的~!
用左之後, 出油情況有改善
唔洗成日"索油"!!
持續使用, 黑頭仲冇左 @@



Thai Herbal Healing Balm 天然香草舒緩膏 (HK$55/PC)




幫助呼吸暢順,舒援肌肉,腰頸背酸痛,
亦可舒緩輕微燙傷、割傷及蚊蟲咬傷等。 
氣味好似萬金油
大家可以睇到我手指頭好似有層油咁 (反晒光)
按摩
 
蚊叮蟲咬都用得好方便
旅行必備 (可惜我冇咩機會去旅行 )

依家冬天冇咩蚊蟲
所以我用左黎
按摩
要狠狠地禁落去先拎到適當既份量
按完好舒服, 陣味都接受到~


依家Eternal Concept (EC) 有個一圓一願行動, 希望大家多多支持!
凡購買任何Eternal Concept的產品,EC都將會在每件售出的產品內撥捐HK$1到香港註冊慈善機構,
去幫助社會中正處於弱勢的一群,讓他們能重見光明!
不要小看一圓的力量,小小的捐助,大大的曙光,您我都做得到。



Know More: 
http://www.eternal-concept.com 
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com


沒有留言:

張貼留言