2011年12月27日 星期二

大家都打扮得靚靚去睇傢具 ♥♥

有幸參加Home Essentials攪既Christmas Party~
大家個日都要著裙出席~
對我黎講真係百年難得一次 HEHE



Home Essentials 的傢具可租可買, 提供的全是高品質的貨物.
顧客可以因應預算而決定租 或 買!
租期可以長達1-2年, 唔洗怕好快又要決定租/買.



地點係中環雲咸街46號雲明行
行完個斜路, 又到DINNER 時間
真的很餓!!!
上到去就見到有野食啦, HAPPY!!
仲有酒飲, 可惜我酒力奇差~

 

未正式開始之前, 大家已周圍睇下野
好多野都有標價上去
種類都好廣泛
傢私、香薰
、裝飾物等等
真係應有盡有!






當日我地既主持人- GIGI
真係好怕羞, 點知佢企定定我都影唔到張靚相





一開始我地由技安小姐為杏仁化個CHRISTMAS妝




之後有風趣幽默的老闆!
大家笑得好開心




 
大會準備左幾個GAME
大家都玩得好投入啊!




有1個估歌仔既遊戲
由Kanix勝出~YANDY第二名~
佢地會抽出總共3位幸運兒得到以下價值$98既杯




SURPRISE!
我係其中一個 *0*
杯上印有既係萬里長城!
可以KEEP到泠/熱飲~





另外, 大會為每一位準備左見面禮




一人一個香薰蠟燭
可惜, 我個個俾媽咪打爛左 

沒有留言:

張貼留言