2011年12月14日 星期三

與sis們一起分享 SHISEIDO WHITE LUCENT ♥♥

早前有幸出席SHISEIDO WHITE LUCENT 活動
地點係炮台山AIA, 好易搵~






同場更有99位sis, Happy together~~
場內有好多SHISEIDO product~
當然唔少得今日既主角!






當日仲有美女MC同SHISEIDO 講解員為我地講解





大家都想得到「美透白」既肌膚
咁我地最關住又係咩問題呢
.
.
.
.
我諗都係色斑
因為最難攪
同埋日積月累唔多覺咁






當日SHISEIDO 講解員為我地講解左產品既特性
一些新研究新既東西
更即場為我地示範按摩手勢 及上妝




大會更安排大家即場試產品!!



1) WHITE LUCENT Brightening Cleansing Foam




2) WHITE LUCENT Brightening Balancing Softener




3) WHITE LUCENT Brightening Moisturing Emulsion




之後仲玩左3個GAME
可惜1個GAME都唔中 ><





最後大會送上一份禮物







今次活動好順利
會場唔會逼, 產品分係2邊, 大家都可以影到相
好滿意  =))


My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言