2011年12月25日 星期日

聖誕「食住秀」 ♥♥

又到聖誕~~
又到聖誕~~ 

公司一年一度食BUFFET日
今年係TST YMCA~



係24TH的LUNCH BUFFET
裝飾已有晒聖誕FEEL~




每個人檯上都有一盒小禮物, 係FOR小朋友既~
不過因為我俾左我同事, 所以冇影到入面係咩黎~~




開始我既聖誕大餐, 栗米湯
都OK嫁, 但唔知點解有D蔥


西冷+火雞
- 西冷好難切, 好生, 有少少血水
- 火雞比我想像中滑




- 燒賣不過不失
- 火腿少少咸
- 甜酸魚OK好食 @@
- 羊排麻麻地....




最後到我最愛的甜品
個粒星星難食到啊....我想嘔返出黎
MANGO布甸好勉強
右下角的芝士餅係最好食
另外一個係香蕉批
好大陣香蕉味, 因為有一層香蕉 HEHE




Know More: 
http://www.ymcahk.org.hk/fnb/html/c_diningrm.htm  


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 



聖誕咁多好野食, 我緊係要KEEP住食「食住秀」啦!
上次都同大家講我開始左我既減肥之旅 =))

SkinPeptoxyl是一隊超過30年研製醫學美容品經驗的專業精英
理念為 「針對問題,重點解決」

而SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀 蘊含7 種強效天然成份,
重點為身體提供水溶及非水溶性纖維素,增強腸道活力,
並軟化腸內消化物,令排便順暢。
持續食用,食住秀之神奇效果將會輕鬆呈現,令您越食越“秀”!




SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀所採用的全屬草本成份,
常見於歐美高纖飲食餐單,經由美國GMP 藥廠製造,適合素食人士服用。




食用方法  
只要於每餐前15-20分鐘進食1粒,每天最多3粒,
期間要多喝開水,有助加速腸道蠕動,令身體排毒、去脂。
建議連續食用3個月,每年2次,定時為身體大掃除。適合素食人士服用。





好努力咁日日都記得食
食既次數不定, 因為有時真係唔會記得

有一日...發現
皮膚好似靚左 @@
毛孔細左, 皮膚好似白淨左

唔知係咪因為一直有食
有時唔記得左食, 都唔會話好肚餓 (唔會打鼓T.T)
食野既份量都少左, 以前既飽= 依家既好好飽
但我又唔覺得自己瘦左, 都冇人話我瘦左
我要繼續努力 \ . /





My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言