2012年7月21日 星期六

2012書展 小血拼♥♥

星期五20號的早上
我去左書展
已預算要排隊 @@

早起的有好處
就係$10入場,
原價好似係$25~



直達目的地南華 - cosmo
10點多去到, 係冇咩人既, 完全估佢唔到
我既時間只係用左係選禮物方面
 



我一心想換的rmk已沒有
只好睇下即場有d咩換~.~
 



以下係福袋既物品,
如同上年比, 好似冇咁吸引!
 




自選禮物是SWISS BALANCE DNA PROTECTION UA WHITE MOIST
神秘
禮物是PUPA唇膏~~ 



相信大家都知道有個抽獎
是新舊會員都可以即抽
UMM... 我中左既係REEBONZ HK180 COUPON
 


訂雜誌告一段落周圍行下
咁就買左3本書, 我一直有買鄭梓靈嫁 ^^
買滿$150仲有野送 HEHE
 


書展去到24號, 未去既朋友快D去啦 ^^

Know More:

http://hkbookfair.hktdc.com   
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com
 

沒有留言:

張貼留言