2012年7月31日 星期二

周圍搵野食 ● 金饍篇 ♥♥

最近唔知做咩好想食韓國野
係度周圍搜尋
原本PLAN左去CWB
之後又諗住近D去TST算

好事多磨, 竟然打風 =_=
只好再去近D, 旺角.
去左新世紀的
金饍韓國料理



雖則打風, 但都唔少人WOR
好攪笑的對話:
我: 唔該兩位
佢: 請問係咪燒烤?
(因為我冇諗到, 所以呆左)
我: MEUN唔同啊? (我問得好白痴)
佢: 唔係, 張台唔同
(咁我又要諗一諗洗唔洗燒)
佢: 不過今晚唔燒烤冇台

**到底佢問黎做咩?! 直接話
"不過今晚唔燒烤冇台"咪得 

之後個位侍應叫完我個NO., 話等多等, 個台客人食雪榚中,
係我後面叫NO既人都已經入左去, 我仲要企多20MINS
由期待到灰



坐底睇下有咩好食,
人地餐牌仲有好多頁, 貴既又有, 主題既又有
我地選左以下的SET A ~~
 



筷子好難用, 偏身的 ><
但夾兩下都OK既.
茶杯形狀好趣致, 但好污糟 /.\
 
 


首先, 6小碟前菜
個辣蘿蔔好有酒味, DISLIKE
泡菜, 朋友話比較似日本泡菜
蘿蔔絲好爽口啊!! 讚




感覺好少兒科
到底夠唔夠2個人食?!
係燒烤過程中...要自己落鹽
問題係只得
鹽 =_=




人參雞湯
都俾埋你, 食唔食你鐘意.
好大陣
人參味, 味道都OK.
但我個人唔鐘意
人參.



煎蔥餅
夠脆, 幾好咬口
我最鐘意依道菜
(但好似沒有必要專登為依個去食)
 



雞肉石頭飯
因為佢地上菜速度實在太快,
係我有時間食個陣, 已變到微暖
幾好食, 但冇個鍋同飯焦<--- 直上一碗
(我聽到隔離既女士食個陣, 大叫好熱啊)
 




最後, 送上一杯肉桂茶
用意係清清口中的燒烤味
甜品是雲妮拿雪榚


到最後, 我真係飽到上心口
如果有人拍一拍我, 我一定嘔!!!
埋單$5XX, 唔係特別好食
但特別飽 HEHE 


行到落地下, 見到有D展品
係"阿肥愛運動"
好得意 ^^ 
 




我地仲即場影即影即有
影到我好MAN XDDD


 

My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言