2012年7月13日 星期五

排走毒素, 塊面靚晒~~ ♥♥

排走毒素身體好
面上的毒素都要排走
咁樣皮膚先會靚嫁!

最近差唔多日日都有酷熱天氣警告
我真係熱到溶
面上不停出油, 導致油脂分泌過盛
而我又喜好食辣
痘痘久唔久就會黎探我

所以我要對抗痘痘
為面上排走毒素

認識左柔道
"柔道" 係一種運動之餘
更係一個能對付痘痘既品牌 ^^~ 



Judo特強效能排毒潔面泡沬~
HK$370/pc, 價格比較高
依家特價HK$296呢~~
  



主要成份: 
醣基海藻糖、棷油酸鉀、山梨糖、甜酸鹼、棷油腰、金鏤梅、虎耳草
  



大大支150ml~~
咁多日文, 一睇就知made in japan啦~~
產地有所保證 ^^~ 



樽上有清晰既到期日
包裝的紙盒上都有呢~
唔洗驚忘記



樽口位好大wor@@
如果係乳液狀/膏
狀咪會倒好多出黎 ><"
.
原來...佢係方便既泡泡黎!!
  

成份天然,感覺清爽的潔面泡沬,結合潔面乳及潔面泡沬的優點,
能深入潔淨毛孔內的污垢、平衡肌膚的水份和油分泌,有效提升肌膚的鎖水力及預防水份流失,
更具有高效的抗氧化及美白的功效。用後感覺清爽,肌膚變得水嫩柔軟。




又係時間做個小測試啦~
今次搵左3種產品呢!
  

左: MJ睫毛液
中: MJ 眼線筆
右:  The BodyShop
眉粉



使用方法:
早晚使用, 取適量產品於濕透面上輕輕順時針方向按摩, 繼以用清水洗淨.

右邊的眉粉, 我未按摩已溶在泡泡上,
越摔D泡泡越污糟.
最後只係
睫毛液差少少, 對於沒有卸妝成分的潔面產品,
我好滿意 



不需要加水, 直接的泡泡, 好方便~~!~
泡泡好豐盈, 只需輕輕按摩, 便能達到深層清潔, 排走毒素~

在早上, 可以有乾爽的肌膚
不會出咁多油, 痘痘就冇咁多

在晚上, 因會開冷氣訓覺覺
略嫌太乾, 冷氣抽乾皮膚水份, 就會好DRY
所以大家記得要搽CREAM ~~

而係幾日
酷熱天氣警告+食辣野既情況下
我係冇生多幾粒痘痘出黎嫁, 鼓掌 HEHE
當然舊有既痘痘亦係康復當中啦!!

大家一齊對抗痘痘~~~


Know More: 
http://www.aster.com.hk
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言