2012年7月5日 星期四

屬於自己的專有香氣, 任你配搭 ♥♥

想要增添自己既女人香?
發現自己身體有異味, 想僻僻?
突然有重要場合, 想要香噴噴咁出現?    

綜合以上3點, 我建議......
擁有一支香水

每位女士都會擁有香水
視乎數量的多少

我好懶, 未必日日搽/噴香水
但我都有唔少香水嫁!
有朋友送的, 自己買的, SAMPLE
尋尋覓覓, 只為搵到一支岩心水既香水!


既然係咁....不如自製啦 =D
早前參與了Glamour Perfume 自製個人香水班
地點係尖沙咀的Mr. Right Wedding & Event





一行入去係ALL BLACK
金色圈圈廉既後面... 係白色的天地 *0*
 



好有特色的辦公桌!!!!
全白色的主題, 後面係用磚嫁 *0*
拉丁的擺設, 在簡單中帶點特別


我好鐘意場地的燈飾, 好特別~
彎彎的燈腳; 流蘇的燈罩; 邊邊有花紋的燈 
 


一切準備就緒, 台上都放好晒所需用品! 



Glamour Perfume (GP) 是一家能度身訂做香水的專門店
專屬香味是從美國引入Glamour Perfume Oil, 油性質地比一般香水更持久!
店內更有超過100種不同的香水提供!



台面上放左4排既香水
每排6款, 總共有24隻味嫁!
前調調各一排
中調有2排呢~~


活動正式開始~~首先講一講香水的來源
原來香水來源係埃及, 但出名既地方其實係法國呢!
 

法國人當時認為洗澡是一種醫療手段, 如果沒有醫生的吩咐, 係唔會輕易洗澡!
所以淑女們為左
僻味, 就搽香水啦~


職員之後為我地講解前調調中調
原來
前調有份4個大調
1) 果香調 - 蘋果

棉花糠西瓜蜜桃....... 
2) 柑橘調 - 西柚香橙石榴.......
3) 草綠香 - 薄荷檸檬草.......
4) 海洋調 - 水海洋海風
 
之前我地聞下D試紙, 感受下3種調調的分別
前調好激, 味道比較濃烈 (一噴香水就聞到既....維持幾秒)
中調比較SOFT, 柔和D基調
基調聞左白麝香...好淡...好似冇味咁
   

 

進階一級, 職員先幫我地MIX 2種香味
大家再輪住索 HEHE
 

香味即刻變得豐富左, 有層次
沒有咁單調, 香味變得不一樣了!


終於到我地自己自己挑選啦!
大家好努力係度索, 索到開始唔係好聞到之後....
可以聞下預先準備好的咖啡粉!
 

我知道好多SIS都找爽身粉味的香水
我建議..你可以搵GP, 因為我聞到真係好
爽身粉!!!!!!!!!!!!!!!!



我自己鍾意偏淡,,,但當然都要有d味聞下既
玫瑰我係為左令味道可以重少少
我真係好鍾意蘋果花~~ 好好聞
之前我話白麝香冇咩味, 但其實佢可以幫忙香味更加持久~~~

睇d顏色已經好淡 @_@ 

寫好資料後, 交俾職員
就可以即場即時為我地調配~


登登登登............yeah
我專屬的香水出現啦~~~
蘋果花做主調, 味道好突出呢!




like 佢地facebook, 仲可以換到另一支sample呢~
依個時候我緊係即like hahahaha
  
  


可以選一隻氣味的sample
我最近比較鍾情白蘭花, 所以佢係我不二之選~~
 


 

Glamour Perfume Oil 不含酒精, 不會引起皮膚敏感
而香水純度非常高, 適合任何皮膚~~
大家可以放心使得 =D



Know More: www.glamourfragrance.com
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com   
 

沒有留言:

張貼留言