2012年7月27日 星期五

周圍搵野食 ● 金船長篇 ♥♥

成日出街食飯都唔知食咩好
我最鐘意上"開飯喇"
搵返間評價都OK既

今次食的是位於大角咀大全街的金船長
聽朋友講係奧運站行過去好近
而我係搭小巴的 ^^





店外已有餐牌, 大家可以睇清楚
岩心水先入去食.


但係聽朋友講, 職員服務不太好
入去呆企, 完全沒有職員要理會她, 差!!!



入到去東西己擺好,
提供當日MEUN俾大家參考
以星期日的西餐廳LUNCH來說,
價格偏中上.
  



我飲的是海鮮湯, 個蒜包幾香脆.
其實個
海鮮湯都幾多料.. 但你話係咪全海鮮就唔係LOR~ 



扒係朋友叫的, 試左少少味道都OK
唔會
韌, 多汁
著條幾好食, 過左陣都唔會好林.
 



依我食既就係意粉, 意式波菜莫沙些那芝士天使麵.
唔知係咪因為我放左陣,
菜係一舊; 芝士都係一舊.....
但總括味道係幾好食既, 但就乾左少少
沒有太多汁 >.<





叫飲品時, 發現"紅豆冰"係唔需要加$$
好少餐廳唔洗另外加$,
迷底終於解開... 因為佢既SIZE好細=_=
 


總括黎講, 3.5星 (滿係5星)
只係到..係附近可以去食
專登去食又唔洗LOR 
 
當日坐左2個鐘呢
冇開口趕人, 亦冇做D咩
只係有時過黎執下台咁~.~


My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com


沒有留言:

張貼留言