2012年7月18日 星期三

化妝同時護膚, 一試大熱蝸牛♥♥

最近一直吹"蝸牛"風
到底蝸牛有咩咁吸引
而又可以迷倒咁多位LADY~

原來蝸牛身體移動時會分泌黏液Mucin(粘液蛋白或粘蛋白), 可令牠的皮膚修復,自我保護,
蝸液更含有對人體皮膚再生功效的特質, 有效幫助恢復受損皮膚,
將蝸液精華導入人體皮膚, 更可增強細胞繁殖,
改善肌膚各種問題、維持水分, 促進更新.

今次終於有機會一試蝸牛產品
不過不是護膚品, 而係HANSKIN超級蝸牛精華B.B霜
之前都試過Hanskin黃金魚子醬營養B.B霜(
按我), 唔知蝸牛係咪特別唔同呢 HEHE

HANSKIN超級蝸牛精華B.B霜 - HK$260/50ml
**特別適合乾燥皮膚使用 


堅守六無美肌原則, 即不含
● 煤焦油色素

● BSE

● 礦物性油

● 有機防曬劑

● 人工防腐劑

● 苯酮 

含有高達15,000毫克的蝸牛粘液精華, 更有被譽為 “天使的食物”的天然植物性膠蛋白,
提供多種護理功能, 讓肌膚柔嫩亮澤!


B.B霜的SPF30 PA++ 高度防曬功能,
在任何時間都可以對抗紫外線, 減少黑色素及色斑的形成. 



蝸牛原液不僅可幫助保持肌膚水分和修復受損肌膚, 並且可以有效減少外界對肌膚的損, 改善皺紋.
另外, 滋潤的巴巴蘇奶油、各種植物的天然營養成份及控油粒子, 更可避免浮妝現象, 賦予水嫩光澤健康肌膚.

 

質地輕滑柔軟, 易推細膩且非常貼服~
搽完之後同樣係白了不少.
我手上份量控制得唔好, 太多啦!


其實面上既份量可以再少D (如只係半邊面使用)
質地比較水, 所以好容易推開  

可以延伸到好遠, 所以使用份量可以少D
不會焗住皮膚 ^^~ 


整個妝容好透薄~
我係下巴有粒痘痘, 塗抹後痘痘唔見左,
再一次證明HANSKIN的遮瑕好勁,
令我呈現嫩滑美肌!

夏天曬黑了, 膚色變黑了
BB CREAM 唔岩色了  T.T
膚色均勻, 無瑕疵, 但白了 >.<"

經過一日後, 皮膚不會變得乾巴巴
期間亦不會痴笠笠, 好清爽~


Know More: http://www.hanskin.hk  
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言