2012年7月14日 星期六

省錢省脂肪, 健康代餐♥♥

減肥產品多不勝數
話就話內服外用
其實都有好多種, 外用通常都係搽..
配合按摩的手法

但內服卻有好多種
藥丸、粉劑
、 低脂零食
、 代餐等等
我都試過幾種的減肥產品
今次試的是代餐 *0*

估唔到日本醫學美容 - Dr.Ci:Labo 會有減肥產品呢 ^^~
Dr.Ci:Labo 美禪食 HK$290.00/box (15.4g x 30包)


美禪食合計有30種以上的穀類及高營養價值的蔬菜、豆類,
另外還加上具有高效美膚效果的
膠原蛋白和維他命以及食物纖維.
因可代替正餐, 能有效控制卡路里攝取, 同時補給滿足肌膚
、健康需求的充分營養. 



一包(美禪食)中, 含有30種以上能達健康美肌效果的殼物、雜量、蔬果、水果等傳統食材的乾燥粉未.
以少量的卡路里(每包54.8千卡)即可補給美肌與健康所需營養, 同時兼顧瘦身.
進而調整體質、使排便暢順, 可改善肌膚狀態, 達到美肌、瘦身的功效.


你適合食用美禪食嗎?
● 想瘦得漂亮的人
 想瘦得健康的人
● 不容易瘦下來的人
● 生活忙碌、飲食不規則又想瘦的人
  想要擁有健康飲食的人  
● 想調整過度飲食的人
● 想從內而外打造年輕美肌的人
● 想瘦身及同時美肌的人


一打開, 
見到齊齊整整的美禪食, 分開3排, 每排10包. 
建議1日1包, 請於一日三餐中最多飲用一餐.   



每包上寫的都係日文 *0*
睇到一舊雲, 不過有"30種以上健康食材" 唔洗驚 


30包真真係好多呢!! 
每包背面都有過期日子, 大家可以睇清楚先服用 ^^~ 



由車前草提取的洋車前配方, 能在腹中吸收水分而膨脹, 
產生飽足感, 不必忌受難熬的空腹感, 
成功打消想吃東西的慾望.  



 第一次, 初嘗試.
緊係溝水, 試真D味=P


個味道好似煎茶咁, 唔難飲, 幾易入口
我因為掛住影相, 攪到溝唔好之餘, 仲放左陣 - 要等佢涼返D先飲到
(我用全熱水)
 


以上就係我放耐左既結果... UMM...
似咩就你自己諗啦=P


其實仲可以溝唔同既野
搭@@
牛奶含有豐富蛋白質, 如搭美禪食飲用, 相等的卡路量是最適合瘦身.

嘩... 成杯野變得好白~~
好重奶味, 但適合盡快飲用
因放耐左好容易有陣味~
 

同埋依家天氣咁熱, 牛奶不適宜放咁落. ^^~


 今次試下加維他奶=P
唔知
維他奶係咪冇牛奶咁白, 溝出黎既色冇咁白 HEHE

好香既維他奶啊~~!! 3種入面最容易入口 ^^
味道係最香, 同埋有雒麥味, 讚!!


我用美禪食代替我既午餐
剛剛開始一定會肚餓, 因為不習慣!
始終好似食少左野 (而不是不夠營養)
所以我4點多都會食生果~
當然唔係日日都會餓, 所以其實佢可以令我大慨6小時唔餓 =))


我第一次沖完之後, 發現唔溶,
我就知自己手腳慢, 攪得唔夠快,
但咁熱點飲 (耐左會杰) T.T 
我就諗到用
一半熱水, 一半涷水
(
牛奶同維他奶都一樣)
終於粉又溶到, 自己又可以即刻飲
LUNCH時間唔洗15MINS YEAH~

美禪食便利隨身包設計, 真係好方便~
當中含豐富礦物質的黑糖, 令味道更自然清新 =D



Know More: 

http://www.ci-labo.com.hk 
My Email: ivy_ivy_20@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言